「交換食記」之蝦

包包愛吃蝦,決定好本月主題時,第一個想起的是鮮蝦雲吞。但若說起雲吞,包包最愛的是菜肉雲吞。

反正自家製,自然一次過滿意兩個欲望~XD

IMAG3218_1.jpg

雲吞其實不難,但的確,調餡最花時間工夫。菜要飛水扭乾,梅頭要手剁,一大盤餡料搞勻亦唔易。

但即包即食,完完全全食出菜的清甜!!!鮮蝦爽口!!!梅頭有肉味!!!!!加丁點醬油炸醬拌勻已經夠晒味!!!!係包包最愛最愛的菜肉雲吞味! 原來一直覺得坊間店子唔岩味,就係因為唔係即包!

急凍第二朝做早餐,已經無晒清甜味,如同坊間雲吞一樣,有霉霉地既味。包包用多出來的的餡整菜肉包,再隔一日,經已無晒靈魂。

BTW,買黃皮完全是意外,本來想買上海雲吞皮,但賣晒~不過包包其實愛黃皮多一點~散尾的造型係自HIGH之作~~XD

 

[星星食記]

星星好鍾意食濕口的東東~ 雲吞係大愛~ 而多菜的雲吞更是星星至愛~ 所以今次好多菜的感覺很良好~~~

而且星星於冇落調料情況下食用,菜的香味很濃呢~

由於一開始... 星星急於進食,於未熟情況下反而覺得爽口彈牙XD 但煮耐左反而變成實實咁?? 所以唔覺有蝦在內?? 係咪煮得太耐?? 

在於皮方面,星星家反而不太好黃皮,因為鹼水味很重呢 ^^" 包包都唔好食咁多呀! 鹼水對身體冇益呀!!

見到包包咁多步驟去製作雲吞,真心佩服!! 

arrow
arrow

    kitchentalk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()