close

相信大家都愛與好友相聚~ 大家相聚時愛做的事都可以有唔同形式~

而包包同星星相聚時~ 美酒同美食均不能缺少~ 

 

而最近一次我倆就以野餐相聚~ 

我地真係完完全全準備了雙方大愛之美食!!!!!!! 生蠔啦~ Parma Ham啦~ 法包啦~ 白酒啦~ 芝麻醬 (冇錯.. 我地完全為左個汁去準備沙律XD)啦~

IMG-20151121-WA0026

 IMG-20151121-WA0029  

安坐沙灘~ 摸摸酒杯底~ 分享"八掛",探討人生的意義XDXD,真係.... 爽到爆!!!!!!

由於我倆到馬灣真的十萬個方便~ 所以~ 我地決定!!! 得閒就入黎hea下~ tan下~

因為馬灣真係一個寧靜~ 舒適的好地方~ 就算唔沙灘~ 入黎食下飯行下都好~

btw! 要記底: 下次開始,我要係要買條狀vegie~ 方便handle ma XD

arrow
arrow

    kitchentalk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()