close

「交換食記」之 薯仔

IMAG1882  

如果要用一個字來形容洋蔥煙肉焗薯蓉 - 必需是鏗鏘堅實擲地有聲的一個  字。

而兩個字,則是好肥。再多一個字呢? 

 

是好很肥 

食一啖已經腰圍脹10寸! 再食多啖完全感覺到每一絲血管都塞滿肥油同澱粉。

本來一早向星星放話,是次必定落足"心機"製作

但考慮到包包媽不愛牛so味,才飲恨忍手。要知道"夠味" 到"好味"中間存在著巨大的鴻溝......但為了心愛的媽媽,只得放棄一次全力開火的機會.............

 

感謝星星一家,以及共同朋友Mr. Tomato 獻出肚皮。在薯蓉入口的一剎那,肥膏和快樂與你們同在,阿們! 

 

[星星食記]

由於本人於包包口中得知落重料.... 為左所以....只淺嘗兩口..... 

而本人的賤格肥弟.... 一見我放入口....就同我講.... 食一啖就改一吋裙呀!!!! 真係...XYZ佢!!!

薯蓉真的很香~ 星星大愛當中的滿滿的洋蔥~~ 為薯蓉加添爽爽的口感~ 好幸福~~ (但真的有點"lau",一家5口...都只可以KO3分1碟XD)

星星真係好鍾意薯蓉~ 如果....呢個世界有唔肥又好味之薯蓉就好了~~ <3

arrow
arrow

    kitchentalk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()