close

「交換食記」之蕃茄

應星星之要求,今個月用酸甜開胃既蕃茄作為交換食記之主題。蕃茄既菜色眾多,而包包準備的,是芝士肉醬千層麵。

Jun.jpg

其實包包唔算好喜歡肉醬,亦唔太喜歡千層面~不過想借個機會試做平時唔會主動去煮既菜。=P

做法同樣簡單~由於唔中意香草味,煮醬時只用基本的調味,水都無落,只用蔬菜本身的水份。由於怕面皮會焗干,所以極大手落醬,反面醬太多味道太濃~~~~^^"

最好食反而是芝士皮,實驗後證明,自己刨既芝士的確係比預刨既會香好多好多好多~~~

[星星食記]

本身星星都少食千層~ 因為覺得太濃味及lau~ 

亦因為本身千層都係偏濃味~ 所以星星覺得包包所製的味道還可接受~ 但剛收到時試食~ 覺得麵皮太淋^^" 但雪凍後第二日再焗就覺得剛好~ 可能因為星星家平時只鍾意食乾身偏硬的殿粉質?!

不得不讚~ 芝士皮真係好好食~ 睇黎星星都要唔好懶~ 自己買芝士刨先得~

arrow
arrow

    kitchentalk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()