「交換食記」之 生果

是次包包挑戰焗製蛋糕,選擇了口感輕盈的雪芳蛋糕。

IMAG3587.jpg

本來想做檸蜜雪芳,不過第一次蛋白發得太勁,到攪拌時MIX唔均,最終消泡失敗了........TT TT 因此改用家中常備的橙橙,作第二次嘗試。

用焗爐火侯仍然未掌握好,未完全有雪芳鬆軟的口感,底火太猛發唔起有硬皮。但同時又有少少未熟透。交比星星時都要特別切走硬皮呢~

真心覺得做一個好蛋糕不容易,要繼續努力改進先得!

[星星食記]

包包講ge問題~ 星星食時完全唔覺~ 而且覺得蛋糕有鬆軟的口感~ 好鍾意呢個pong pong的口感lei~

對星星黎講,可以整到此水準之蛋糕真係好利害呀!!! 星星好怕整蛋糕ga!!

奇怪ge係~唔知點解聞落有橙味,但食落就冇ge呢?? 而且唔知係咪包包以少糖製作? 所以食落冇香甜之感?

arrow
arrow

    kitchentalk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()